- G:

Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri Yargıya Taşındı

CHP Adapazarı Belediye Başkan aday adayı Sabri Anıl Özkan, Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri hakkında suç duyurusunda bulundu.

Ali  Alemdar
Ali Alemdar Tüm Haberleri
Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri Yargıya Taşındı
Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri Yargıya Taşındı
+2
Büyütmek için resme tıklayın

Adapazarı Belediye Başkanlığı için Cumhuriyet Halk Partisi'nden ( CHP) aday adayı olan Sabri Anıl Özkan, Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri ile ilgili olarak Adapazarı Adliyesi'ne giderek suç duyurusunda bulundu. Daha önce Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu'ya yöneltilen sorulara cevap alamayan Özkan, yaşanan polemiğin ardından adli makamlara başvurdu.

Özkan, yaptığı suç duyurusu sonrasında Adliye önünde basın açıklaması düzenledi. Meserret Bahçe Sosyal Tesisleri'nin mülkiyetinin Adapazarı Belediyesi'ne ait olduğu ve şartlı bağışlandığı iddialarına karşı çıkan Özkan, tesisin Orman İşletme Müdürlüğü tarafından park alanı olarak kullanılması için şartlı bağışlandığını belirtti. Özkan, bu şartın Orman İşletme Müdürlüğü'nün elektronik belge sisteminde bulunduğunu ifade etti.

Özkan ayrıca, tesisin ticari bir amaçla kullanılması ve dükkan olarak kiralanmasıyla ilgili olarak yapılan savunmanın hukuka aykırı olduğunu savundu. Adapazarı Belediyesi'nin yönetim planında değişiklik yaparak tesisin kamuya ait nitelikten çıkarıldığını iddia eden Özkan, bu durumu "görevi kötüye kullanma" olarak nitelendirdi.

23 Oca 2024 - 15:05 - Gündem

Mahreç  Ali Alemdar


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Sakarya Yenigün Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sakarya Yenigün Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sakarya Yenigün Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sakarya Yenigün Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.